perjantai 21. marraskuuta 2014

Mä niiiiiiin rakastan lunta!

Tänään on ollu niin ihana päivä! Ensinnäkin sain nukkua pitkään, mikä jo sinällään piristää päivää tosi paljon, eilen jouduin töiden takia heräämään aikasin ja olinkin aika poikki illalla. Oltiin sovittu enkun ryhmän kanssa, että pidetään tänään ekstra Creative Writing tapaaminen kun mä ja pari muuta ei päästy normitapaamiseen tällä viikolla. Käytiin eka meidän kirjotukset läpi ja kommentoitiin niitä. Sitten päätettiin improvisoida ja kirjottaa yhteinen runo aiheesta First snow. Oli aika jännittävää ja mielenkiintosta, mutta oon tosi ylpee meidän tuotoksesta! Saatiin hyvin sovitettua osat yhteen ja kokonaisuudesta tuli todellakin mieleen ensilumen tulo. Mikä parasta, ehkä tunti tai max kaks meidän tapaamisen jälkeen rupes oikeesti satamaan taivaan täydeltä! Mä niiiin rakastan lunta ja tää oli ehkä parasta ikinä! :)


Tuli ihan mahtava fiilis tosta lumesta! Max oli mua vastassa ja se oli muakii enemmän innoissaan, jos vaan mahollista! :D Se rakastaa lunta ja hyppi ihan hulluna ympäriinsä ja juoksenteli mun lumipallojen perässä! 




Ihana fiilis jatku ku pääs kotia ja sai herkkukaakaoo kermavaahdolla! Piti sitä vähän lueskellakin siinä sivussa ettei koko päivä nyt ihan laiskotteluksi menis :)


Perjantaifiilistä haettiin pikabiljardista (mentiin hetkeks pelaa ku oltiin niin kamalan aikasessa hakemassa meidän leffalippuja ku varattiin ne) ja uudesta Nälkäpeli-leffasta Pepsi Vip salissa. Oli aika siisti kokemus toi Pepsi Vip-sali, ihanan leveet penkit, ne kallistu vähän taaksepäin ja jalkatuki nous sen verran kun halusi. Limua ja poppareita sai hakee millon halus ja miten paljon halus. Toisaalta mä oon kyllä just se asiakas, jolla ne tienaa tollasissa jutuissa, en meinaan jaksanu limua juoda kun ihan pikkasen ja poppareita napostelin sellasen pienen purkillisen. Mutta penkit oli luksusta!




Tää on kyl ollu extra special-päivä, tän voimin jaksaa taas ahertaa ens viikon tenttiin!

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin! Mahtavaa viikonloppua itse kullekin!



P.s. oon kyllä alottanu sitä opiskelu-postausta, on se jossain vaiheessa tulossa!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti