keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Mä oon ihastunut ja vihastunut

Tällä hetkellä mua ihastuttaa...

- Kohta (toivottavasti) saapuvat Suomen laki-kirjat!!

- Huominen Angry Birds-excu

- Fuksitoimikunnat

- Se, että ulkona on KYLMÄ! (kohta viimein tulee talvi)

- Uudet haalarimerkit

- Puuro raejuuston ja marjojen kanssa (kuka olis arvannu että raejuusto puurossa voi oikeesti olla ihan ok..?)

Jalat, vohoo!


Ja tällä hetkellä mua vihastuttaa...

- OAP:n esseet

- Kv-oikeuden tenttiin lukeminen (Oon "jo" lukenu 20 sivua)

- Se, että ulkona on KYLMÄ! (pitääkö oikeesti jo kaivaa pipo esiin?!)

- Se, että ei oo paperista opinto-opasta





2 kommenttia:

  1. aina niin ihana kansainvälinen oikeus! Onks teillä PRIL vai PIL vai jotenkin yhteen lyöty vai jotain ihan muuta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nyt ainakin menossa PIL, en edes tiedä mikä toi PRIL on? Onneks kirja on inhimillisen kokonen, tota enkkua kuitenkin lukee jonkin verran hitaammin kun kirjoja suomeksi! :)

      Poista