torstai 3. heinäkuuta 2014

Kuvia Korkeasaaresta

Käytiin yks päivä Korkeasaaressa, oon viimeksi ollut siellä joskus pikkupikkupallerona. Vaikka sää ei taas vaihteeks ollu mitenkään kovin hyvä, oli fiilis mulla ainakin katossa! Pojat ei ihan niin paljon innostunu nukkuvista leijonista, nukkuvista tiikereistä ja nukkuvista karhuista, mutta musta oli ihan mahtavaa, siellä nuortu heti kättelyssä ainakin 10 vuotta! :)


Olin unohtanu ihan kokonaan, että riikinkukot hengailee saaressa vapaana ihmisten keskellä! Oli siis aika pikkulapsifiilis kun bongasin ensimmäisen riikinkukon polun varrelta. Kuvassa näkyvä yksilö esitteli joukolle turisteja sulkiaan ja jopa sheikkasi niitä meille! :)



Mä siis vihaanvihaanvihaanpelkäänpelkäänpelkään käärmeitä. Näitten kuvien pelkkä ottaminen jo meni rajoille mulla. Ja mun veljellä siis oli pienenä käärme ja sitten se karkas ja olin joka ilta varma että se on mun peiton alla kun meen nukkumaan ja puree mun varpaat irti. Mutta sitten se löyty ja kuoli. Huh.




Näyttää ihan Pokemonilta!

Vähän ku Max! Vähän enemmän karvaa vaan. Ja vähän isompi.



Nähtiin hiekkaveistoskisan tulokset!

Karhut oli nukkumassa ihan lasiseinän vieressä, siistiä!


Oli kyllä ihan mahtava päivä Korkeasaaressa ja todellakin suosittelen kaikille siellä käymistä - vaikka olisi jo joskus aiemmin tullut käytyä! :)
ps. Näitä kuvia olikin yllättävän paljon niin teenkin erikseen pikkupostauksen Tallinnan reissusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti