perjantai 4. heinäkuuta 2014

Kuntokuuri

Huomenna alotan P90X:n! (katso lisää täältä) Oon alottanu sen jo useamman kerran, mutta ikinä en ole saanut sitä loppuun asti. Pisimmillään jaksoin kaksi kuukautta tsempata mutta sitten tulin kipeäksi ja sen jälkeen laiskaksi. Muuten olen vissiin pariin kertaan saanut ekan kuukauden päätökseen mutta sitten taas syystä tai toisesta on tullut taukoa ja juttu on jäänyt. Niinkun olen tainnut jo aiemmin sanoa, olen sellainen intokuntoilija, keksin jonkin innostuksen ja jatkan sitä kuukauden, ehkä jopa kaksi ja sitten väsyn ja kyllästyn ja se jää. Sitten pidän "taukoa" enkä välttämättä tee kovinkaan paljoa ja sitten innostun taas jostain muusta ja sama kaava jatkuu. :)

Nyt kuitenkin tilanne on se, että pari kiloa pääsi salakavalasti hiipimään ylle lukemisen aikana (tai ehkä ei niin salakavalasti, aikaa ylimääräiselle ei yksinkertaisesti ollut) ja nyt vihdoin pitäisi saada tehtyä jotain niiden suhteen. Nämä pari viikkoa olen vielä sallinut laiskottelun, mutta nyt ollaan kaikinpuolin täysin (ainakin luulisin!) palauduttu lukuprosessista ja valmiita taistelemaan uuden asian eteen!


Tarkotus olis siis syödä vähän paremmin (ja enemmän!!) ja kuntoilla jotta saisi niitä voimia ja lihaksia takasin mitä mulla joskus ehkä oli :D Alotan kuitenkin silleen vähän löysästi ainakin syömisen osalta, en mitenkään täysillä heti. Oon kuitenkin vähän syöny miten sattuu niin helpompi ehkä alottaa jos vähän vaan seurailen mitä syön ja yritän olla parempi viikon tai kaksi. Sitten voi miettiä josko kiristäisi vähän ja rajoittaisi oikeasti herkkuja ja oikeasti katsoisi tarkemmin syömistä. Luulen meinaan että jos alotan liian kurinomaisesti, kiinnostus taas tippuu alta aikayksikön ja siitä ei tule mitään.
By the way, nyt tuli hirvee dejavu, oonkohan kirjottanu hyvinkin tän kuulosta juttua aiemmin? O-ou :/
Pakko oli käydä tarkistamassa mun kirjotukset, ja niinpä niin, sieltähän se löyty! Eli olenhan maininnut P90X:n jo aiemmin, täällä!
Sorry jos tuli paljon toistoa...

Eli huomenna alkaa kunnon kuntoilu. Kuka lähtee mukaan kuntokuurille?!

Saas nähdä miten pitkälle tällä kertaa jaksan ennen ku kiinnostus lopahtaa :D Pitäsköhän ottaa tavotteeks päästä pidemmälle kuin viimeksi? Sillon vissiin pääsin johonkin viikolle 8 asti. Viikkoja taitaa ohjelmassa olla yhteensä 12 (vai 13?). Ohjelma siis on 90 päivää. Eli voidaan pyöristää 13 viikkoon. 

Ja sitten vähän motivaatioo vielä loppuun! Kuvat weheartit.com







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti