sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Valintakoe

Ja mitä sinne kannattaa ottaa mukaan?
Mulla ei nyt oo mitään insider vinkkejä tähän, kunhan ajattelin jakaa mitä itellä on ollu kokeessa mukana, nillä oon hyvin pärjänny ainakin tähän asti.

- Ajokortti / passi !!!

- Eväät
Tästä vielä sen verran että kannattaa ottaa jotain juotavaa ehdottomasti kanssa mukaan. Eväät tietysti kannattaa olla jotain pientä, helppoa naposteltavaa. Mä oon pistäny eväät pieneen muovirasiaan, helpompi syödä kun ei tarvi rapistella auki kaikenmaailman kääreitä.

- Kirjotusvälineet
Eli pari kynää, kumi ja jos viivotinta tarvii (tuskin itse kokeeseen, paperit on ollu viivotettuja ja muutenkin valmiita). Kannattaa ottaa tarpeeks lyijyä mukaan tai sitten terotin jos normilyijärillä menee.

- Vaatteet
Vaatteet kannattaa miettiä silleen, että vaikka pihalla oliskin kuuma, sisällä saattaa olla viilee tai jopa kylmä joten pitkähihanen vois olla kiva. Sen voi kuitenkin aina heittää pois jos ei tarvia. Kerrospukeutuminen on hyvä! :)


En mä nyt muuta keksi. Ei sitten oikeesti mitään ihmeitä tarvi. Yhtä koetta me sinne mennään vaan tekemään, ei millekään naparetkelle :)
Jos jollekin tulee vielä jotain muuta mieleen niin vinkatkaa kommenteissa!

Toivottavasti huomenna tulee salijako nettiin niin pääsee jo tarkistamaan sen oman kokeentekopaikan. Oletan kyllä tekeväni kokeen samassa paikassa kuin kahtena viime vuotenakin, mutta eihän sitä koskaan tiedä!
Jännittää! Enää 2 päivää tän jälkeen!! :S

1 kommentti:

  1. Korvatulpat! Autto mua keskittymään vain ja ainoastaan omaan suoritukseen :)

    VastaaPoista