keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

2 viikkoa kirjoihin!

Jännittävää! Enää kaksi viikkoa siihen, kun kirjat ilmestyvät!

Muistan kyllä itse viime vuodesta, että olin ihan täpinöissäni jo tässä vaiheessa! Ensimmäiset tarvikkeet, kuten yliviivaustusseja ja vihkoja, oli jo tässä vaiheessa ostettu. Itse asiassa olin ne ostanut jo reilu kuukausi ennen kirjoja :D
Lukusuunnitelmaa olin kanssa tehnyt, vaikka se kyllä muuttuikun melkein parin päivän välein koko kevään ajan. Ei kannata ottaa stressiä suunnitelmien muuttamisesta, vaan ennemminkin rohkeasti muuttaa niitä jos siltä yhtään tuntuu. Mä nyt muutenkin olen usein vähän liian innokas suunnittelemaan kaikkea, toteutus on sitten asia erikseen :D

Muistakaa koko kevään ajan, että tää on nyt vain ja ainoastaan teistä itestänne kiinni! Teillä on kaikki mahollisuudet päästä opiskelemaan, kunhaan vaan teette sen työn sen opiskelupaikan eteen. Se, että painatte sen 61 (?) päivää ihan täysillä unelmanne eteen, ei oo kovin paljon ottaen huomioon mitä kaikkee sillä saavutatte. Vaan te ite voitte tehdä sen, joten make it happen!


OMG!!! Mä haluun nää!!
Kuvat: weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti