keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Päivä 2

Tänään heräsin 6.30. Kävin Maxin kanssa hölkkälenkillä (musta juoksulenkki on harhaanjohtava, enhän mä niin ahkera ollu!) ja sitten pikapikaa suihkuun.

Tähän piti tulla hieno kuva sykemittarista ja kulutetuista kaloreista, mutta jostain syystä iPhoto ei suostu niitä kuvia näyttämään niin pitää tyytyä kuvaukseen kuvasta :D

Lukemiset alotin vaan 10 minuuttia myöhässä. Oli meinaan aika hurja tavote ehtiä 7.50 kirjojen ääreen. Mä oon superhidas aamusin ja yleensä aamutoimet ja aamupala vie sellaset 1,5 tuntia. Sen osalta pitää kyllä tsempata, siinähän menee arvokasta aikaa hukkaan. Lepäillä voi meinaan maxin kanssa lenkillä ja muita "pakollisia" juttuja tehdessä. Tai teille kirjotellessa :)

Immateriaali (oon ihan varma että jossain vaiheessa kirjotan insolvenssi, se kun oli viime vuonna!) on ollut vuorossa tänään ja hyvin se on mennyt. Tuo tosin tulee varmaan olemaan mulle se vaikein kirja, asia kun on uutta ja sitä on paljon. Nyt lounaaseen mennessä oon melkeen lukenu koko kirjan kertaalleen. Varmaan puoliakaan en oo kunnolla ymmärtänyt, mutta tarkotuksena onkin vaan saada kirjasta ja sen sisällöstä yleiskuva ja siinä oon mielestäni onnistunut.

Piti pari tuntia sitten käydä keittämässä kupponen kahvia ja nautiskella vähän muunlaista piristystä jotta jaksaa! :) Kiitos I suklaasta, on tosi hyvää! :)


























Nyt vedän lounasta naamariin aikamoista vauhtia ja tauon jälkeen luen immateriaalin loppuun. Sen jälkeen suunnitelmissa on käydä vähän teorian alkuosuutta läpi, tänä iltana on meinaan valmennuskurssi. Oon sitten valmistautunu opetukseen!


Joku kysy kommenteissa aiemmin että miten noita kirjaklipsejä (vai mitä ne on) käytetään ja nappasinpa havainnollistavan kuvan!


Nyt viimeset pöperöt naamaan ja sitten takas sorvin ääreen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti