tiistai 8. huhtikuuta 2014

Reality check

Tänään käytiin Ikeassa. Löysin maailman ihaninpia vihkoja. Oon niin välinelukija. :D


Viiteen mennessä olin lukenu säälittävät 3 tuntia. Mutta olin myös ottanu tunnin päikkärit ja päällystäny hallinnon ja immateriaalin (nyt on kaikki päällystetty!). 

Ikeasta löyty myös kaikkee muuta ihan yhtä turhaa. Ja syötiin mahat täyteen (ainakin mun maha oli ihan täynnä!) hodareita ja kanelipullaa. Maistoin myös cappucinoa (vai miten se nyt taas kirjotetaan) ja oli aika pahaa. Viime aikoina oon kyllä myös keittäny pahaa kahvia, en tiä miten onnistun senkin pilaamaan. Luulisi sen olevan melko simppeliä kun koko ajan keittää sen kaksi kuppia (luin käyttöohjeet, 2 kuppia on kuulemma minimi....).

Haha, laitoin vaan aamut kuvaan kun ne on menny hyvin! :P

Anyways, Ikean reissun jälkeen päätin katsoa miten pitkällä missäkin kirjassa olen menossa. Olipahan ihan tarpeellinen reality check, nimittäin viikon jälkeen olin menossa immateriaalissa ja hallinnossa sivulla KOLMEKYMMENTÄVIISI! Onneksi sentään teoriaa olis saanut sen 50+ sivua luettua (vai jopa 60..?). Tajutonta. Miten voin olla noin vähän vaan saanu aikaan kun kumminkin oon lukenu ihan hyvin. Tai siltä ainakin tuntu. Vaikka luenhan sivut kyllä kahteen kertaan läpi, ensin värittämättä ja sitten värittäen kaiken mahdollisen. 

Tein jo parit muistiinpanot uuteen vihkoon!


Tämän huomion jälkeen olinkin tuli takapuolen alla lukemassa ja värittämässä kirjoja eteenpäin ja tää loppuilta onkin menny hyvin. Tauot on ollu ihan inhimillisen pitusia ja tuntuu että olen edistynyt ihan hyvin. 

Toivottavasti huomenaamulla samalla innolla päästään eteenpäin!

Bytheway, meillä on lainakoira. Se vahtii. Siksi se haukkuu öisin. Se on vieny Maxin paikankin. Max on ihan tossun alla.


Ja ettei nyt menis ihan Maxittomaksi tämä postaus, laitan loppuun vielä teidän iloksi Maxin nukkuma-asento kuvan. Huomaa (iso) alahuuli.




2 kommenttia:

  1. Ah, tuttuja aiheita :D Selkiytä nyt tuo ero sitten heti ensalkuun! Meillä vieläkin menee porukalla EU ja sen neuvostot Euroopan Neuvosto sekaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan kun luin eurooppaoikeuden tenttiin ja tein selväks noitten neuvostojen eron. Sitten meni 10 sekuntia ja se ei enää ollukaan niin selvä :D Pitää laittaa vaikka vessaan niistä lappu niin voi hampaita harjatessa katella sitä, onhan tässä vielä yli 60 päivää oppia ne! :)

      Poista