maanantai 17. helmikuuta 2014

Huomenna tentti!

Jaiks! Huomenna on jo tentti. Kävin hakemassa lakikirjat jo valmiiksi ja oon yrittäny nyt varmistaa, että löydän tarvittavat lait huomenna tentissä. Tuntuu, että osaan asioita ihan hyvin, mutta mulla ei oikeen oo viime aikoina ollu minkäänlaista tuuria tenttikysymysten kanssa, joten odotan että nytkin nenän eteen lävähtää jotain ihan utopistisia tapauksia. Mutta ei se mitään, nyt oon valmistautunut siihen, että oikeesti oon valmis istumaan siellä tentissä koko ajan (oon tosi huono tässä!) jos se vaan sitä vaatii. Onneks pääsykokeessa ei oo suuremmin tullut pakottavaa tarvetta lähtee sieltä heti kun paperi on täynnä vaan oon rauhassa tarkistellu niitä asioita ja viimeks jopa aika loppu vähän kesken! Mä oon vähän sellanen, että "hermostun" kun porukkaa alkaa valumaan tentistä pois enkä sitten pysty itse keskittymään omaan tenttiini tai sen tarkistelemiseen. Sitten vaan livahdan paikalta heti kun olevinaan en muista enää muuta lisättävää vastauksiin. No eipä sillä, on tässä viime aikoina tullut kyllä ihan hyviä arvosanoja.

Tentin jälkeen olis ohjelmassa englannin tunti, siellä meillä on todennäkösesti huomenna (tai sit ens viikolla) pieni "näytelmä" joka tehtiin parin kanssa. Oiskohan sitäkin pitäny jotenkin valmistella? Otin englannin kurssin vielä tähän kevääseen, eipähän sitä tarvitse käydä sitten myöhemmin ja se kuitenkin loppuu jo ensi viikolla. Kahden opintopisteen kurssi ei hirveästi kyllä rasita tässä ennen valintakokeeseen lukua :) Toi kurssi on kyllä ollu tosi kiva, kivoja tyyppejä siellä tunneilla ja mukava kun on jotain tunteja edes, eikä tarvitse koko ajan vaan lukea tentteihin neljän seinän sisällä tai olla töissä. Pakko vähän edes lähteä ulos!

Kävin tänään tarjoustalossakin pyörähtämässä, etsiskelin sieltä yhtiää hyviä yliviivaustusseja, mutta niitä ei ollutkaan ainakaan kyseisessä kaupassa! Olisin hamstrannut jo muutaman kevättä varten, mutta pitää etsiä sitten jostain toisesta tarjoustalosta. Ne yliviivaustussit on meinaan halpoja ja hyviä ja sellaisia yksittäispakattuja, eli ei tarvitse ostaa koko pakettia että sen yhden keltaisen saa. Muun värisiä kuitenkin jo (luultavasti) löytyy. Pitänee kehitellä taas värikoodit yliviivailuun ja sen mukaan ostaa tusseja. Ainakin ennen meni keltaisia ja vihreitä eniten. Ehkä parempi olla vaihtamatta taktiikkaa, sen kun muistaa jo ennestään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti