tiistai 25. helmikuuta 2014

Oikeusteoria

Nyt on oikeusteorian kurssi sitten korkattu! Täytyy sanoa, että ihan mukavalle vaikuttaa. Plussaa ehdottomasti se, että tämän päivän asiat ainakin tuli kertauksena toissa vuonna luettuihin asioihin. 2012 siis oli oikeusteoria yhtenä valintakoekirjana ja kyllä sieltä vielä joitain asioita muistaa. Ja ainakin tämän päivän luennon perusteella jonkin verran tulevastakin on kertausta (toki varmasti uusiakin asioita tulee paljon) niin ei ehkä tarvitse ihan niin paljon pinnistellä luentokuulusteluun lukiessa. Todella positiivista tähän saumaan kun muutenkin murehdin sen kuulustelun kohtaloa.

Huomenna siis ohjelmassa kirpparilöytöjä (tai ainakin niiden metsästystä) ja tentti! Pitää muistaa kattoo ne paperit valmiiks sitä haastattelua varten. Mulla on aina miljoona asiaa mielessä mitkä pitää muistaa tehdä, ja sitten unohdan niistä puolet seuraavan 5 minuutin aikana. Oon kokeillu että kirjottasin ne kalenteriin että muistan, oon kokeillu erillistä pientä muistikirjaa muistettaville asioille, mutta ne ei vaan toimi. Muistan jonkun pari päivää laittaa asiat sinne ja oikeesti kattoo mitä oli vielä listalla, ja sitten se vihko/kalenteri vaan jää lojumaan jonnekin pöydälle. Nytkään en ollu käyttäny mun kalenteria varmaan pariin viikkoon. Oishan sekin paljon hyödyllisempi jos siihen oikeasti kirjottais kaikki asiat! Pitää yrittää parantaa ainakin sitä kalenterin käyttöä. Ehkä jos sen laittais jonnekin lompakon lähelle? Tai tohon hyllyyn missä mun tenttikirjat yms. on aina? Täytyy testailla mikä toimii parhaiten (mistä vetoo että testaan just sen 2 päivää ja sit sekin unohtuu! :D )

Sori ei oo nyt mitään hienoo kuvaa minkä tähän laittais.. En vaan oo osannu päättää vielä että laitanko naamakuvia vai en. En tiedä haluanko liittää naamani näihin jorinoihin :D ja toisaalta kun mä en täällä mitään vaatteitani esittele niin en välillä keksi mitä sitä sitten kuvailis, tuskin kukaan jaksaa kattoo päiväpäivän perään kuvia Maxistakaan, tai mun vihkoista/tenttikirjoista... Eipä sillä että tätä moni muutenkaan lukis, mutta kuitenkin. Onhan se itellekin kivempi kun on kivoja kuvia ja silleen. Enkä haluais koko ajan käyttää kuvia netistä vaan tekis mieli kuvailla jotain mun elämään liittyvää, inspiraatio vaan on vähän hukassa. Kyllähän mä USAssa harastin valokuvausta vuoden, mutta se nyt oli vähän eri kun ei tarvinnu laittaa mitään tekstejä niihin kuviin vaan ne oli itestään ja kerto sitä tarinaa ite. Haastavampaa on löytää kuvia jotka jollain lailla sopis tekstiin eikä kuitenkaan olis sitä yhtä ja samaa koko ajan. Pitää ottaa jotain ideoita muista blogeista! :)

Taas pitää mennä etsimään jotain syömistä (miks ihmisten pitää syödä, se vaan vie aikaa) ja sitten vielä kertailemaan psykologiaa huomiselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti