sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Sunnuntai = siivous?

Tänä aamu onkin mennyt siivoilun parissa. Oon jo laittanu astian- ja pyykinpesukoneen pyörimään, oon imuroinu ja luutunnu lattian ja muuten siivoillu tasoja yleisesti. Käytin Maxin aamulenkillä ja nyt olis vuorossa lounaan teko. Jääkaapissa ei hirveesti vaihtoehtoja ollu, joten se olis tulisia kanan siipiä ja seuraksi pikkuveljen valinnan mukaan riisiä tai spagettia. Oon kyllä huomannu, että mä oon enemmän sellanen tyyppi, että en pahemmin siivoile "sitä mukaa kun sotkua tulee" vaan en arkena hirveästi jaksa panostaa siivoiluun ja sitten kun tulee vähän vapaata, esim viikonloppu, siivoan samalla koko kämpän. Kyllähän se epäsiisteys stressaa, mutta enemmän stressaa tentit ja se että niistä pääsis läpi ja sitten tuntuu että ei vaan ole aikaa siivoomiselle. Vaikka eihän siinä kauan mene kun muutaman kupin laittaa astianpesukoneeseen tai pyyhkäsee pöydän ja keittiön tasot puhtaaksi.

Tehtiin pikkuveljen kanssa sopimus, että se kattoo toisen leffan joka jäi eiliseltä ja mä luen psykaa sillä aikaa. Nyt se pisti leffan pyörimään ja täällä mä vielä kirjottelen..

Noh, tässä nyt vaan pikakuulumiset, rupeen NYT oikeesti lukemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti