torstai 20. maaliskuuta 2014

Hidas aamu

Tai voisi sanoa suoraan että laiskiaisaamu, sen verran hitaasti on päivä lähtenyt käyntiin. Heräsin kyllä jo 8 jälkeen suht pirteänä ja käytin koiran pihalla ja ruokinkin sen, mutta sitten jotenkin taas lysähti. Lueskelin sohvalla blogeja läpi ja hitaasti asento lähti valumaan kohti vaakatasoa. No eihän se ikinä mihinkään hyvään johda, joten torkuinkin johonkin puoli kahteentoista asti. Sit otin itteäni niskasta kiinni (tässä vaiheessa olin jo päätynyt takaisin punkkaan peiton alle torkkumaan) ja sentään pääsin sohvalle asti kattomaan jakson Gleetä (Vampire Diariesit on nyt kaikki tähän astiset katottu!). Nyt istun keittiön pöydän ääressä pyjama vielä päällä. Tää ei nyt kyllä oo yhtään mitä olin suunnitellu tälle päivälle. Tässä vaiheessa mun piti olla jo vähintään istumassa junassa kohti Helsinkiä että saan hommia hoidettua. Nojaa, pikaapikaa valmiiks ja hyppään ihan just junaan?

Nää on näitä mun laadukkaita kuvia :D

Tarkotuksena olis käydä kirjastossa palauttaan muutamia kirjoja tänään ja hakemassa donitseja porukoille viemisiksi ja pitäspä taas käydä maistraatissa ottamassa kopio mun Diplomasta kun joka vuosi pitää uudelleen todistaa kielitaito sun muut hakupalveluille. Eikö ne jo viime vuoden perusteella usko että osaan suomea ja olen käynyt lukion? Noh, ei kai niiden voi odottaa säästävän kaikkia papereita tuhottoman pitkään. 
Oli mulla vielä jotain mitä piti tehdä keskustassa, mutta en nyt millään muista mitä. 
Päädyin skippaamaan tän päivän luennon jotta ehdin pakata ja jotta ei tarvia hengailla Maxin kanssa sitten asemalla tuhottoman pitkää aikaa ennen junan lähtöö. Helpompi tälleen ja en mä kai ihan älyttömästi voi ehtiä missata yhden luennon aikana. 

Kattokaa miten siistin kolikon sain kassalta takas yks päivä! Tää pitää säästää!



Noh anyways, tää nyt oli tällanen pikapostaus, palailen todennäkösesti myöhemmin tänään junapostauksen muodossa! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti