keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Tiskejä ja hallintoa ja vitamiineja

Tää päivä on menny melko lailla taas täällä neljän seinän sisällä. Aamulla kävin sentään koiran kanssa taas juoksemassa ja ulkoilemassa, muuten oon ollu nenä kirjassa kiinni. Tai sain mä tauoilla vähän tiskejäkin tehtyä ja vähän muutenkin järjesteltyä. Hyvin oon kuitenkin tänään saanut luettua, toivottavasti vielä ens viikolla on mielessä jotain tästä lukemasta vaan. Kirjotin kyllä koneella tosi tiivistettyjä muistiinpanoja pikkusen, oikeestaan vaan kertailu tarkotukseen. Muistaa mistä asioista kirjassa puhuttiin kun mun pitää palauttaa kirja huomenna kun joku meni ja varas sen.








Tällasta ohjelmaa on huomiselle ja perjantaillekin sitten luvassa. Täyttä päivää opiskelua. Onneksi viikonloppuna porukat on tulossa käymään niin pääsee pakosti vähän lepäilemään. Mennään ainakin vähän shoppailemaan, jospa tällä kertaa löytys toinen työtuoli mulle. Oon ettiny hyvää tuolia kevättä varten, meillä kun on vaan yks sellanen toimistotuoli ja luulen että en saa sitä varattua ittelleni koko kevääksi.. Tarkotuksena olis hankkia kanssa joku halpa pöytä, mihin voin levittää kaikki kirjat ja paperit eikä niitä tarvi siivota siitä koko kevään aikana. Että se on vaan mun valintakoe jutuille. Vai en tiedä sanoinko näistä suunnitelmista jo. Ja ajattelin että siihen pöydälle ei sitten tuoda konetta (paitsi jos välttämättä tarviin sitä jonkun nettimateriaalin läpikäymiseen) ja että siinä pöydällä ei tehdä muuta kun luetaan valintakokeisiin. Tää ehkä osaltaan auttaa sitten sitä lukemisen ja muun ajan jakoa. 



Vitamiineista oon kovasti yrittänyt tehä tapaa jo tässä vaiheessa, miten on vaan niin vaikeeta muistaa ottaa ne joka päivä? Varsinkin kun monesti ne hengailee tässä mun opiskelu/dataus pöydällä eli ihan silmien alla?! No, hiljaa hyvä tulee ja ei uusia tapoja parissa päivässä saa muodostettua. Hyvä siksi että alotin yrityksen jo nyt, ehkä onnistun siinä kirjojen tuloon mennessä. Meinaan vitamiinit antaa varmasti buustia keväällä kun tuntuu että ei vaan jaksa enää.

Anyways, nyt ei enää tule järkeviä ajatuksia niin pakko jättää tähän. Meinasin tehä sellasen mun päivä-jutun, mutta en millään muista ottaa niitä kuvia niin saa nähdä millon oikeesti saan aikaan. Pitää jotain siistejä ideoita keksiä tuleville postauksille! 
Vielä vähän tenttiin lukua ja sitten ansaituille yöunille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti